...:: WeLcome .::. Selamat Datang .::. Ahlan Wasahlan .::. Huanying ::...

Thursday, July 14, 2011

LRT homo molester!!

apa perasaan anda sebagai seorang lelaki.. berada di dalam LRT yang sesak.. kemudian mendapati seorang lelaki di hadapan anda sedang gigih kuis-menguis di sekitar bahagian peha anda dan sama waktu dengannya.. choiii!!!! 

situasi ni lagi dahsyat.. tp ni normal lelaki buat perempuan..
*gambar hiasan semata-mata

Aku telah menjadi salah seorang mangsa makhluk horny ni.. bab* betul..

****

date: sekitar bulan May - June (x ingat dah)

crime scene: LRT Kelana Jaya line (in between station setiawangsa - wangsa maju)

modus operandi: dalam keadaan sesak (even da lengang pun) dia akan berdiri di hadapan anda. (kira facing kita lah) sambil tgk2 dekat luar dgn muka paling slamber.. then dia masukkan tgn ke dalam poket dia dan cuba menguis2 peha dan kawasan sekitar ketika anda bumped each other.. sebab naik train kan goyang2x.. so time tu lah dia ambil kesempatan..

*gambar hiasan semata-mata

****
tp masa kena tu memang aku terkesima dan tak tahu nk buat or react apa.. yg aku mampu hanya cuba jauhkan sikit bahagian2 sulit aku dgn jari dia yg sedang aktif menguis.. bab* betul.. sampai lenguh kaki aku cuba pelbagai aksi.. dia stay je dekat depan aku.. even train da hampir kosong.. bila pikir2 or cerita kat org.. dorg ckp kenapa tak sound je ke apa kan.. tp apa yg mampu aku ulas ialah:

"aku terkedu.. rasa malu sebab jadi mangsa songsang di public.. n ntah la.. smpai aku rasa ya Allah aku boleh satu train dgn manusia mcmni.." hahaha..
tapi kan.. even kelakar bila cerita dengan bebudak ofis.. aku terasa lah.. Wow mungkin aku hot kot.. tu berjaya menarik perhatian.. tp malangnya perhatian lelaki ni.. bab* lagi.. haha..

so sebagai langkah pencegahan.. kepada wanita dan juga lelaki.. haha.. letak la beg ke or file di hadapan or bahagian yg anda terasa sulit tu.. haha.. supaya tak berjaya di kuis..

btw ni ada entry lama aku pasal lelaki homo miang dalam train jgk.. tp ni dalam KTM..
http://ejans.blogspot.com/2009/11/ktm-komuter-maria.html

= mangsa kejadian berbaju kelabu.. tp time kena tu aku pakai purple..=
sebab hot sgt ni kot.. tu kena kuis.. haha..


No comments:

nak baca lagi??? | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 |