...:: WeLcome .::. Selamat Datang .::. Ahlan Wasahlan .::. Huanying ::...

Wednesday, July 13, 2011

Setelah sekian lama..

Salam semua.. hampir 2bulan lebih aku tak update blog ni..


adalah beberapa sebab yang menghalang.. antaranya bulan April-Mei, abes je intern 11 April.. terus busy dgn siapkan thesis degree dan presentation.. besides time tu plak berlaku suatu peristiwa yg pedih dalam hidup aku buat masa ni.. even almost 3years aku cuba pertahankan tapi.. and sekarang pun aku masih belum totally recover dari benda tu.. emm malas nk cerita kisah cinta kt sini.. but then dlm masa yg sama aku dapat offer buat training program kt PNB.. under "PBN-KPT Investment Bridging Program".. untuk lulusan ijazah yang masih belum bekerja.. padahal time tu belum lagi menjadi lulusan degree..

aku dapat pun time tu aku baru present thesis ari Rabu.. Khamis dan Jumaat masih di Melaka nk siapkan cd utk full report thesis.. then Isnin tu da start program.. Haiyooo.. rasa dilemma sgt nk terima.. sbb baru berangan abes belajar ni nk rehat2.. bgn lambat smua.. haha.. but then pikir balek.. incase kalau 3 ke 4 bulan xdpt keje.. xpasal2 aku mengangkang kt rumah.. atleast join aku dpt monthly allowance rm1k.. keje 7E pon sama gak dpt nye.. haha..

ok lah.. tu je nk cerita sekarang.. ni pun taip blog kt office.. sebab kesian tgk blog langsung tak dicemari dgn tulisan2 dan gegambau.. besides aku masih lagi dalam keadaan murung dan kecewa di atas perkara2 yang terjadi dan penemuan perangai sebenar dia.. emm tak pe insyallah aku kuat lepas ni.. next entry mungkin aku update pasal latest trip aku ke Northern Thailand: Chiang Mai.

********
beberapa pic masa one month class program tu..

even penah belajar dlu skit time diploma and degree..
tp blurr je time ni.. tp baguslah consultant dia.. and gained good knowlegde..

haaa makhluk yang paling kurang digemari..
semuanya nya ni ada belajar lama dlu time diploma..
time account dgn finance kot.. tp rasa mcm bebal n memalukan dlm kelas tu.. haha..
ni ex-budak2 intern departmnt aku dlu..
n most of us dapat sambung utk prog ni kt pnb
time one month class




*dua bulan da grad
tp masih xdpt sebarang
offer.. hurmm..
now attach training kt
PNB Equity Recource
Corp. Sdn Bhd.

No comments:

nak baca lagi??? | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 |