...:: WeLcome .::. Selamat Datang .::. Ahlan Wasahlan .::. Huanying ::...

Friday, July 29, 2011

Dari satu 'Menara' ke satu 'Menara' lagi..

melompat dari satu Menara ke satu Menara lain..
apa kau ingt ni Spiderman?? haha.. 
dlu Menara Gading.. haha.. bangunan 14 tingkat UiTM Malacca City campus.. then intern + graduate trainee prog kt Menara PNB.. and starting next week kerja pertama aku kt Menara Great Eastern pulak..


semalam 27 July 2011 secara rasmi nya aku jadi staff di menara tersebut.. smlm aku pegi sana untuk sign agreement semua.. habes baca and sign je terus staff dia cakap, "Welcome to Great Eastern".. emm ntah lah.. berbagi2 prasaan.. even position biasa2 je.. yg penting gain experience.. dan alhamdulillah ni first interview aku lepas grad dan terus dapat offer.. padahal interview seminggu yg lepas..



dan hari ni 28 July 2011 secara rasmi nya aku berhenti dari program PNB-KPT Investment Bridging Programme.. sebab baru je pagi ni hantar withdrawal letter kt HCPD (human capital, planning and development).. touching plak tadi time hantar surat tu.. haha.. ye la.. da almost 8 months aku kt sini since intern November 2010 then abes April 2011.. May 2011 sambung plak training programme ni sampai lah hari ni.. thank jgk kepada rakan2 PNB.. staff department Unit Trust Operation time intern dlu dan jgk PERC (PNB Equity Resource Corp. Sdn Bhd) sekarang ni.. rindu nk naik pergi kerja naik lrt.. jalan kaki ke ofis dr station.. otw ni sape jumpa aku mmng kena kacau je la.. haha.. rindu nk makan dkt tabung haji.. kt darby park.. n semua2 lah.. tapi tadi time hantar surat kt Kak Rukiah, sempat lah dia borak2.. dan aku pon ckp thanx sebab bagi aku peluang intern kt sini dlu and then join programme ni semua.. ni pun bagi support and nasihat utk aku mulakan di tempat baru..

So, 1st August 2011 aku akan melompat ke Menara Great Eastern pulak.. Doakan aku dapat kerja dan persekitaran yg baik2.. Amin.. Nervous xhengat ni ha..

No comments:

nak baca lagi??? | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 |