...:: WeLcome .::. Selamat Datang .::. Ahlan Wasahlan .::. Huanying ::...

Wednesday, June 17, 2009

mari berGENTEL..

yeahh.. haha.. it's ma father's and mum's birthday!!

bufday abah ku pada hari ini 17th June and ma mum pada 23rd June.. ianya adalah selang seminggu..

"Dengan ini anakmu mendoakan kesejahteraan kalian brdua, smoga dijauhi dan disembuhkn dr sbarang pnyakit.. dipanjangkan umo.. dan dimurakan rejeki kita.. Amin~"

"insyallah akan aku hargai kehadiran kalian brdua di dunia ini selagi punya masa.. ketiadaan Nenek dan Cik Yam membuatkan aku akan lebey menghargai kalian.. kerana ajal maut tiada siapa yg dapat menduga.. mungkin hari ini kita bergembira.. mungkin tidak esok atau pun lusa.. mungkin aku jua yg pergi dahulu.. tiada siapa yg mengetahui melainkan NYA.. Moga aku dapat menghiburkan dan membahagiakan kalian di waktu2 ini.."

hurmm haa pasal berGENTEL.. haha sempena bufday ayah dan ibu ku.. aku telah mnghadiahkan dorg krusi urut GINTELL ni.. awal taun ari tu sebok abah aku suh aku belikan.. (nada gurau je la..) tp aku jwb la duit xde.. huwahaha..

then last month g la cari kt Mines ngn bokser dan ustat.. jumpe lah.. yg buy1 free1 tue.. siap lagu lagi kt TV.. haha tp aku deal ngn other customer.. so aku beli satu dgn sparuh harga dia.. dlm RM1998 (harga bukan untuk menunjuk.. tp info kepada siapa yg berminat utk beli)

tu lah hadiah aku untuk mereka.. terkejut gak mak ngn bapak aku bile taw aku beli kusi ni..

then hadiah yg aku rasa cukup bermakna dari aku untuk dorg adalah bile aku berjaya menamatkan diploma aku.. tu je yg aku mampu buat.. aku slalu pikir nk grad on time untuk dorg jugak..

No comments:

nak baca lagi??? | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 |