...:: WeLcome .::. Selamat Datang .::. Ahlan Wasahlan .::. Huanying ::...

Saturday, June 13, 2009

diploma -EXPIRED-

Akhirnya aku berjaya menamatkan diploma aku.. (even ramai yg ckp eleh diploma je kot) tp aku tetap bangga dan wow! tu prasaan aku skrng.. even dari part1/sem1 aku di landa berbagai2 masalah.. jatuh bangun aku smua dlm diploma.. dari pointer yg mcm tut* terus ke tahap yg memuaskan.. even di pandang hina sbb repeat 2paper time part1.. tiap2 tahun amek shortkos.. xdpt cuti.. tgk je org brsuke ria cuti.. tp akhirnya grad on time jue..

Sebelum keluar result mak dan abah aku sebok tnye, "jan, result kaw da kuar ke belum??". aku pon tensen jer.. takot2 je xlepas ke ape ke..

tp pas je check, aku gembira giler.. cm wow! xsangka.. dia tulis TAMAT pengajian.. haha.. bukan sebab dismiss tp sbb "aku da grad ke?? wow!" haha.. aku ckp bapak aku.. terus dia salam aku cakap, "Tahniah jan".

aku rasa macam cepatnye masa berlalu.. rasa mcm baru je masok diploma.. dlu time masok diploma (2006) aku pikir nk abes kan studies lama nyeee.. mcm "hish bole ke aku hidup kt segamat ni?? nk abeskan diploma 3 taun kt sini?? lama tu.." tp finally bole juga BAGAM... haha..

lastly.. thnx kepada yg menyokong aku dari belakang.. (bukan main blakang hokey..) secara langsung or tak langsung la.. mcm yg benci aku, suke sindir aku, action lebey.. secara xlangsung kaw buat aku semangat nk compete ngn kaw.. huwahaha..

~thnx kepada mak, abah, akak, family smua.. (kepada nenek yg dlu masih ada, dia bagi jgak support kat aku.. bg duit.. smua la.. hehe.. n kepada arwah mak cik aku (cik yam) dia pon ade support aku.. thnx ye smua..

~kepada rakan segamat aku.. xkira lelaki, perempuan, pondan dan pengkid.. haha.. mcm bokser rum8 aku sepanjang zaman.. ustat, intan, eira, atip yg jd klasmate aku dr aku masuk uitm.. dan kawan2 yg baru2 kenal mcm mariza, mau, dan sape lagi ea.. ramai la.. (even xde la ramai sgt kwn aku.. haha)

~rakan2 gombak ku.. korg pun secara tak langsung support aku jue.. meluangkan masa bersama aku.. mengurangkan stress belaja aku..

~kepada pzol jue.. even pengenalan kite baru je.. tp kaw byk membantu aku.. kite stdi same2.. kaw beri support kt aku.. dua kali final da.. hehe.. mintak2 kite dapat tempat yg sama.. amin~

~ dan kepada sape2 je.. xdpt sebut name.. tp kalau kaw rasa kaw kawan aku.. aku amat berterima kasih oke!

aku da grad diploma weyh!! lantak la nk riuh sekampung! aku blaja penat.. aku dpt jugak.. haha.. even result hampir lepas target aku.. even x lepas impian aku untuk dL sekali pon.. haha.. alhmdllah~


3 comments:

JimeMalek said...

ak turut berbangge!
diplomaa dh ejan ak ni!
HAHA

ak sijil SPM pon x gengam2 lg!
HAHHA

ash_hafriz said...

thankz bagam..
terharu gile aku ko ltak name aku..(aku tgh menangis ni)..haha
ko pon rum8 aku sepanjang zaman...
hehe..

congrats la bagam..
x sia2 kite bljr (walaupon cam malas je bljr)haha..
grad jugak kite kan?
on time plak 2..
hehe...

awatachilovestory said...

wahhh nme aku ade jgk hehe
weh ko bpe dpt result??
aku bg msj x bls haa
pasti hebat ni hehe
kite da grad wehh!!
tguu result degree!!

nak baca lagi??? | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 |