...:: WeLcome .::. Selamat Datang .::. Ahlan Wasahlan .::. Huanying ::...

Thursday, March 12, 2009

boLing or bowLing ??

buat kali keduanya aku bermain bowLing di Segamat selama 6 sem (3tahun) setelah berada di sini.. (huwahahahahahahah)

environmnt bowling sgmt.. (oldskewL giler)

screen yg ala2 zaman lepas world war IIoldskewl
macam dlm cerita ED
oKe mula nya aku dan bokser (rum8 ku) berborak2 ketika dinner kt kdai mkn.. berborak2 then terbukak cerita pasal ape ntah yg berkaitan dgn bowling.. then aku dgn selamba menghajak la main bowling.. bokser pun mmberi respons yg positif.. oyeahh..

then sampai ruma, hajak pulak dak2 ruma len.. tp smua mmberi respon negatif terhadap plan bokser itu.. kecuali ustat sorg.. so kami tegar pergi bermain.. be4 tu sempat hajak abon (bdak senior x sedar diri ,satu kelas aku , salah sorg neighbour kami, anak director HR sime darby, bawak kete camry g kLas..) pergi bersama.. haha..

smpai sane kitorg di pengaruhi oleh iklan "2 game, free 1 game".. so kami amek la yg promotion tue..

ok.. at first satu lane 4 org.. and bokser memenangi nya! setelah aku berada di tangga kedua..

then tuka 2 lane.. aku group ngn ustat.. bokser ngn abOn.. dan group aku ngn ustat menang game ni.. oyeah..

group aku :- 100 (aku) + 81 (ustat) = 181

aku hawt (tibeee)

bokser dan abOn
kemudian.. abon nk tuka group.. aku ngn dia.. dan bokser ngn ustat.. then group aku ngn abon menang pulak.. huhu oyeahh!!

group aku :- 127(aku)+117(abon) = 244

bokser dan ustat

aku dan abonpenggunaan jampi

kegagahan kami=================================

aksi2 kewl dari kami

ayu jer bokser

sabotaj mak oke
aksi pro ustat


No comments:

nak baca lagi??? | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 |