...:: WeLcome .::. Selamat Datang .::. Ahlan Wasahlan .::. Huanying ::...

Monday, December 29, 2008

gudbai 2008.. weLcome 2009

hurm diam tak diam tahun 2008 dah nak berakhir.. macam2 benda yang best dan tak best berlaku dalam tahun nie..

antara yang tak best adalah nenek dan mak cik aku meninggal pada tahun ini. (miss them aLL) then aku da tak dapat duduk kat kolej. pye da kena pindah dan keje kat jB. pointer aku this sem tak begitu memberangsangkan. minyak naek hahaha. dan ditipu dan dikhianati dengan sesorang yang sangat aku percayai. ini yang mmbuat aku sngt terkilan. tp apa boleh buat itu la sifat manusia dan ini smua takdir dari NYA. may b some pengorbanan yang kita buat ada baeknya untuk kita dan terpulang mereka nk hargai or tidak. lantak la weyh. aku boLe hidup pun tanpa kaw..

dan yang best plak sem ni aku dapat duk luar, so lebih bebas dan tenang skit. duk ruma sewa xpayah nak risau pape pun. then taun ni keta aku dapat subsidi dari bapak aku untuk pasang tinted dan tuka sportrim. haha sian kete aku tu, da 3 tahun baru dapat tuka smua tu. then dapat kawan2 baru yg dapat mengisi masa2 aku. kawan2 yang memahami aku. besh sgt. acid yg byk tlg aku, blnja aku dan macam2 lg.. dia mmng best. then fizuL yg slalu hangout dgn aku dan menemani aku.. haha.. thnx fizuL.. byk bnda dlm cuti sem ni aku buat dgn dia.. tahun 2008 ni jugak best friends aku smbut bufday aku kat pavi. terharu sgt dowh.

hurm ada lah lagi best and bad pasal 2008 ni.. cuma ada yg aku terlupe dan tak perlu di cerita.. tp tahun ni byk mmberi kesan kepada aku. aku rindu makcik aku dan nenek aku. moga mereka ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman. Amin.

1 comment:

aizatulqem said...

oyeah!
ejan smaken tabah!
mybe ade hikmah disebalik sume ni kn?
so,lyfe must go on babe!
;)

nak baca lagi??? | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 |