...:: WeLcome .::. Selamat Datang .::. Ahlan Wasahlan .::. Huanying ::...

Sunday, December 7, 2008

bowLing tournament AGAIN???


Haha yess.. on last saturday nite again, satu tournament bowling kekeluargaan diadakan lagi. Haha.. xserik2 mereka2 ini.. Dah jadi macam habit sudey, tapi tak ape lah. Janji kegiatan riadah sihat seperti ini dijadikan habit kami. Hehe.. Ok this week agak ramai sikit, haha memang ramai pun yang participate. Agak2 dalam 19 orang kot.

Ok this week punye game semua dah tak nervous dah. Semua muka nampak lebey bersemangat dan tak sabar2. haha. kecuali for the 1st timer macam ma niece nie. Ok this week, player yg baru adalah abg aku, kakak ipar aku, niece aku, dan member aku ejoi. Dan kami semua dalam satu kumpulan. Haha. ok lah.. mnggu ni group xbuat undian dah.. haha.. byk smua dalam family sendiri..

group aku


kakak aku join group ni



Ok then hadiah pada minggu ini ditaja oleh abg sedara aku dengan tunang dia. Ada 3 hadiah minggu ni. Hadiah dia Termos dari Shell.. hehe.. yang dapat abg aku, ejoi, ngn bF sedara aku.

pae dan eJoi
ma bro


This week game aku starting xbrape bagus lah compared to last week. Sampai 2 kali berturut 1st main, boLa aku masuk longkang. Sedey betul. Dah sama je ngn my niece. hehe.. tp after that gwe bangkit semula. haha. orang kate dah panas badan lah. Lepas tu game aku konsisten lah. This week atleast aku dapat 2 kali strike lah compared to last week. hehe. Ok si ejoi ni rupanya terer main bowling, tak tahu aku plak. asal dia baling jer mesti strike, tak pun clear. tension aku tgk tp tak pelah sebab dia dalam group aku. haha. last week budak yang terer tu bukan dalam group aku. tu yang aku tak puas hati. hehe. kali ni ma aunt pulak tak puas hati. hehe dia kate pandai main xboleh join lain kali. hehe.

So this week kitorang main 2games jugak. Dan group aku kali ni sama macam last week, xscore untuk 1st game, tp on the 2nd game kami berjaya menang. hehe. sebab ada abg aku ngn ejoi. tp my scores pun not bad hokey. haha dan even ma niece yang pitching asyik ke longkang tu je pun boleh dapat 1 kali strike. gilakk lah. smua orang gila sorak time tue. hehe. This week main tak se njoy last week lah. tapi aku rasa puas plak this week. lagi2 bile dah 2nd game. rase macam smua balingan aku macam best jer. haha syok sendiri. haha tu je lah mau di share. kepada kazen2 aku yang tak dapat gambar lagi, ambillah kat sini ok. semoga kita bertemu lagi. Renung-renungkanlah, selamat berbowling..

himpit.. haha..

aksi niece aku.. giLak ar.. macam pro jer..

ini pulak aksi ma aunt.. haha.. shuu candid..

sePupu sePapatku.. izati dan lela..

haha semua kusyuk tengok screen macam tengok bola..


No comments:

nak baca lagi??? | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 |