...:: WeLcome .::. Selamat Datang .::. Ahlan Wasahlan .::. Huanying ::...

Tuesday, December 23, 2008

Cicakman 2 : haa??? bosan?


Cerita Cicakman 2 : Planet Hitam kali ni teramat lah bosan bagi pendapat aku dan kawan2 serta kakak aku yg menonton bersama tempoh hari. Terasa seperti ape lahh dia nak cerita ni.. haha.. camtu lah.. Cicakman 1st dulu lagi best lah. Jalan cerita yang menarik. Kali ni terlampau nk show off effect dia konon. Tapi jalan cerita macam di janji buat aje. Watak perempuan Indon tu pun kalau xde pun xpe. Susah2 je lah panggil dia dari Indon semua, tp watak yang ape2 jer. Then sut cicakman pun kaler dia macam over sangat merah dia.. aku suka lagi tone kaler dia yang dulu even shape dia diperkemaskan lah kali ni. hurm cerita dia macam satu produk sardin yang macam2 nak ditonjolkan dalam satu tin, tapi rasa dia ntah ape2 jer.. cewahhh.. ini lah namanya pengkritik fiLem melayu sendiri.. haha tp memang la.. rasa membazir plak.. baik aku try tgk Antoo Fighter ke ape.. SO anda disarankan tak payah lah excited nak menonton ok. Bukan xnk support fiLem melayu tapi tgk la filem melayu laen. haha aku da tgk so aku bg je lah nasihat. korng tunggu raya nx year, tgk kt tv jerr.. haha..

No comments:

nak baca lagi??? | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 |