...:: WeLcome .::. Selamat Datang .::. Ahlan Wasahlan .::. Huanying ::...

Saturday, August 15, 2009

Ada apa dgn mu*

Bagaikan sebuah lagu Peterpan.. tp lansung tiada kaitan dgnnya.. hahaha..

ini ada kena mengena dgn si BABI* itu.. yg menyebabkan selesema mereka menyusahkan spesies kita..

aku malas nk sebut pnyakit ni.. diva sgt ker Bab* ni.. jgn bg muka sgt kt dorg ni.. saje je nk mencapap tiap2 kali masuk berita mesti kesah dorg keluar tv.. pegi hospital kesah dia.. hahaha..

haha kembali merepek.. ok central idea (mcm nk buat speech beL492) entry aku kali ni ialah tentang shortage of MASK. bukan cerita mask of zorror or the mask.. tp tentang topeng muka untuk mengelakkan penularan penyakit semasa iaitu HsatuNsatu. Di Melaka, penularan penyakit berjangkit ini dikatakan ditahap yg membimbangkan (dikatakan shj, tdk mndpt info dr sumber yg sah).

Oleh sebab hujung minggu ini, aku tidak kembali ke taman perumahan halaman ku di kL.. aku brcadang untuk berjalan2 di sekitar Melaka.. aku ajak pzol trun sini skali.. Oleh sbb itu lah aku mencari topeng muka ini.. mencari di sekitar farmasi berdekatan dan berjauhan.. mndapat jawapan ini, "maaflah, mask dah abes lah dik.." wow! tahu lah sekrang tgh MEGA SALE.. tp jgn la smpai mask pun out of stock..

So aku terpaksa lah mengimport mask ini dari gombak.. hahaha.. aku suruh member aku pzol amek dekat rumah aku.. then bawak dtg sini.. so itu la cerita nya.. penat korg abes baca kan.. tp xde bnda best pon. huwahahahaha.. saje post entry ni sambil tnggu pzol dtg dr kL.. ok la.. ~Jagalah Kesihatan Anda~

"tu lah ejan, abah da suruh bawak kaw xnk.." hahaha.. dulu xserius sgt.. sekarang mcm da serius je bah.. hahaha..



topeng2 alternatif jika mask da abes :-

baru vouge pakai ni gi kelas

ni pon style jgk.. da mcm joker

yg batman ni bawak g jalan2 style

yg ni sape suka berangan tgk muvie bole pakai..


waaa byk nye variety mask ni.. xsabar nk beli lah.. alang2 mega sale kan.. huwahaha..


2 comments:

Anonymous said...

huhuhu ko bengong kot xde keje wat post enrty cmni
hahahaha
BTW
aku teringin beli topeng transfomer tu
aku tgk kt times 59.00

awatachilovestory said...

weh aku bru baik demam nsib baik bukan H1N1
huhu
tu je nk bg twu haha

nak baca lagi??? | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 |