...:: WeLcome .::. Selamat Datang .::. Ahlan Wasahlan .::. Huanying ::...

Wednesday, November 18, 2009

1st untuk aku, 71st untuk dia..

Pada 25 Oktober 2009, merupakan hari yg berlangsungnya Istiadat Konvokesyen aku untuk yg pertama kalinya.. baru ari ni sempat aku post entry ni.. huhu.. oK istiadat konvokesyen ini merupakan yg 71st untuk UiTM, dan 1st untuk aku.. sebab tu la title entry ni mcm ni.

Ok excited giler nk pergi convo time nie.. nk jmpe kawan2 smua.. dan pengalaman menghadiri istiadat konvo UiTM ni merupakan pengalaman yg menarik dan mengasyikkan.. (huwahahaha overrr).. selain drpd itu, smua orang yg amek diploma, degree dan lain2 lagi (kecuali UPSR, PMR dan SPM hokey.. haha..) akan rasa teruja untuk menghadiri istiadat ini. Ye la setelah kita semua penat belajar, akhirnya mendapat pulangannye.. Alhamdulillah.. Segala perjalanan sepanjang majlis ini berjalan dengan lancar, daripada pengambilan jubah sehinggalah ke istiadat konvo.

Business Studies merupakan Sidang ke-15 untuk istiadat kali ini.. dan diantara sidang yg di akhir-akhir garisan.. Majlis konvo UiTM berlangsung hampir 2 minggu.. dan merupakan majlis konvo yg terpanjang di Malaysia.. huhu.. dan untuk course di bawah Faculty Business Management, merupakan diantara jumlah pelajar terbesar bagi UiTM..

Ok tanpa berbicara lebih panjang, gambar2 yg berjaya di ambil pada musim konvo ini..

***********

'S' family : studio@selayang

BFF : studio@sriGOMBAK

akak | pzol : 7.08 pagi

akak.mak.abah : lepas je keluar dewan

dgn pzol

mau.sameena.ustat.

aku.mau.ustat

rock : before naik kerete sempat jumpe rock dulu

aku.ustat.atan

beratur belakang shayna (schoolmate)

sesaknya tak hengat

*********
antara suasana2 ketika istiadat :-


aku nmpak GEMOK!!! nape time kurus xnk amek gamba convo.. haha..

******
thnx kepada :-

kakak bagi

pzol bagi

nad & ayul bagi



6 comments:

Unknown said...

tahniah...

ejans said...

thnx bro.. huhu..

iyllienaz said...

erk..konvo on my bufday..congratz!!

ejans said...

ya ka?? haha.. hepi belated bfday gurL =)

Kamal Zafrullah said...

congrats buddy
tahniah abon !

ejans said...

kamal: thnx kamal weyh.. kenapa abon?? haha.. rndu nama tue...

nak baca lagi??? | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 |