...:: WeLcome .::. Selamat Datang .::. Ahlan Wasahlan .::. Huanying ::...

Thursday, April 30, 2009

paperDOLL - musim 2 (memang laharr..)


venue : auditorium Tngku Abdl Rahmn MaTic, jln ampng..
date : 29/4/09

time : 8.30 pm
price : ??? (nad blnja)

Td aku baru pas tgk teater Patung Kertas musim2 nie.. g ngn naD n aS.. hurmMmm ayuL xdpt g kata nYa (sudahlah maria..) dan pzoL da keLik kampung dah.. hurmmMmm..

ni kira 1st tyme la layan teater.. nad blanja aku tgk.. taw2 je dia suh aku tgk teater nie.. haha.. ingt xramai org dtg, ye la weekdays kan.. rupanya mnggalakkan jugak la.. ingt pondan2 je tgk.. tp xde nmpak seko pondan pon dtg.. pakcik makcik ad yg dtg.. (giLa sporting dorg..) then byk org yg pas balek ofis dtg tgk la..

ok citer dia best ar.. bole la.. kelakar jerr.. memang laHar.. ni sebagai sumber inspirasi aku untuk meningkatkan prestasi meLahar org.. haha.. citer dia sememangnya pasal kehidupan pondan@maknyah@bapok kt kL nie.. dia xde sedey sgt pon.. klaka.. menginsafkan.. penuh ngn mesej la..

dorg smbil2 tu kutip derma untuk IJN foundation.. membantu kanak2 sakit jntng.. kire dorg tnjuk yg dorg ni bkn saje2 wt teater ni la.. tp ad social respnsblty gak la..

pelakon2 yg ada byk gak yg fofular.. datuk jalaludin hassan (aku main eja jerr), ashraf muslim, kelvin tan, adek (citer sutun tu..) dan ramai lg la.. ada yg pompuan, laki dan ramai separuh2.. haha.. dorg ni smua blakon giLer superb lah.. yg xpondan pon memang pondan habes..

then, bukan blakon je.. dorg ade mnari2.. biasa ar mcm gala pondan2.. drag2 then brangan mnyanyi tue.. haha best giLer tgk dorg.. ade yg aku kagumi kecHantekkan dorg.. natural giLer.. t*t*k pon siap bole kalah kan mmber2 fomfuan aku.. opsSss.. haha..

bnda2 mcm ni aku pnah tgk kat pattaya ari tue.. ingt kt msia xde.. rupanya2 sama hebat international gituw.. haha.. pondan2 dorg smua sempurna giLerrrr..

k ar. tu je.. lebey2 tgk ar sndiri hokey.. xde mahaL mane pon tiket dia.. cepat ar sblm 3hb kot abes.. tket bole beli kt venue di atas.. (sebelah saloma bistro).. xmnyesal punye la tgk.. siap datuk timbalan mnteri penerangan ngn bini dia pon dtg tgk ngn kitorg..

========================

viviana mc mlm tue.. (aku nk mulut lahar mcm dia, bak kate nad, "mulut lahar jilid 15")
dia kate dia mcm "angeL" haha..konon2 misS worLd lah.. cantek2 weyh..
ni ha datuk timb. mnteri penerang tu ngn bini dia..view dari seat kitorgashraf muslim yg baju putih tue.. lepas bukak rmbut palsu dia.. salah sorg pelakon.. haha..


kami enjoY..

No comments:

nak baca lagi??? | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 |