...:: WeLcome .::. Selamat Datang .::. Ahlan Wasahlan .::. Huanying ::...

Thursday, February 5, 2009

kami LOST.. kami LOST di tambun..



haha.. tu la ayat nadey .. "aku lost.. aku lost.. aku lost kat lost world of tambun".. haha sambil terjerit meroyan2 kt dpn entrance LOST WORLD of TAMBUN.

aku sangat malas nk taip byk2.. tp ingin saya tegaskan di sini.. saya dan kami kami sangat njoy di sana.. saat yang kami tunggu2kan.. haha.. dis is our 1st trip together-gether la.. hehe.. then our 2nd plan mao g trip ke pulao.. may b perhentian kot.. xsabao rasanye.. ok balek ke topic asal..

ok aku siap booked otel smua.. suh bapak suh dak office dia bookdkan otel untuk kitorg.. actually excited sngt nk g mule2.. aku siap survey kt internet dr otel sampai ke theme park dia.. asal ingt nk g bukit merah. tp macam jao je. aku malas nk drve. even ramai ckp tambun xbest mane tp ini je la tmpat yg kitorg rase ok je.. haha.. lagi pon da bosan berjalan ke arah seLatan.. so nk try jalan ke utara skit.. hehe.. lagi pon aku suke view kat ipoh ngn tambun ni.. cm tenang je..

oK byk plan yg berubah actlly.. tp atlast aku,pizul,nadey ngn nad g ari kamis 29hb dulu. then ari jumaat baru ayul ngn alyn dtg. hehe.. patut smua g same2. tp da dorg ade quiz last minute kan. so terpaksa la kami pergi dlu.. sbb masing2 da xsabar..

then kami sngt njoy dlm prjalanan pergi.. karaoke dr start enjin smpai ke tambun.. gelak hampir 99% aje.. haha aku da malas nk taip ni.. tp aku nk ckp yg aku njoy gilew.. byk photoshoot ktorg buat.. hehe.. mcm2 je.. ni gamba2 yg ade.. kat nad yg ketegak sgt nk gamba.. amek la kt sini kay.. sparuh lg aku bg nnti..



meroyan ibarat singa.. aummm.. (baru sdar, xde ke org ramai nmpak kitrog pelik cmni)
oteL budget kami

team masing2.. team E, team A dan team N

suwit sgt kan.. haha..

giLak hawt kami..


photoshoot kami di iPoh railway station..






2 comments:

Anonymous said...

mmg besh!!!!!!!!!!!!!!!!!
shah
pulau perhentian....aku ade cuti seminggu selepas LI
so guane???
sedih gile
aku nk sgt g!!!!!

Anonymous said...

ko x yah sibuk2 nak g ea nadey...

nak baca lagi??? | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 |