...:: WeLcome .::. Selamat Datang .::. Ahlan Wasahlan .::. Huanying ::...

Friday, July 2, 2010

pulaukan si RENdang

tak ada kena mengena dgn rendang raya pon ok.. haha.. tetapi hanya berkisar tentang 

Redang Island, Terengganu..

huhu asyik HAUStralia je kan (ada 2 part lg akan dihapdate).. aku selitkan trip aku last week ni.. bercuti dalam Malaysia pulak.. 

****
naik bus di hentian putra.. bersama2 group travel agent yg slalu aku guna.. menaiki bus Sani express double-decker.. kemudian menaiki ferry dari jeti Kuala Terengganu utk ke Pulau Redang..

comel tak tanduk aku ni

ferry dari k.terengganu ke pulau redang

bermimpi

excited utk berendam


spastic

terpaksa dicensored utk tatapan umum.. haha..



manusia2 yg verangan nk jd ikan

fenyus


marine park : manusia, coral dan ikan

di laguna resort.. mencari makanan dan gigih beron9


ini rumah tumpangan kami yg mampu..

ahli jemaah | group photos


masjid kristal

ikhlaskan senyum

4 comments:

iyllienaz said...

haha..siap censored lagi..dah penah pergi tapi tetap lebih sukakan perhentian.. =)

ejans said...

haha harus censored.. nnti ada yg report blog ni.. haha..

redang ni pon da g 2x.. tp sbb trvl agncy ni hajak pergi bersama.. so g je la.. nx trip perhentian.. mmng nk g sgt dr dlu..

qeqe said...

cool lah penyu tuhhh!!

ejans said...

haha.. sbb aku ada kot cool.. haha..

nak baca lagi??? | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 |